No, těch mrtvých v Jemenu bylo trochu víc, ale to není podstatné. Stejně tak není podstatné, že víra či nevíra jednoho každého z nás je jeho soukromou záležitostí, na kterou by neměl být dotazován, pokud si to nepřeje a se kterou by naopak ani neměl obtěžovat ostatní, zvláště ne se s pokřikem Alláhu Akbar odpalovat mezi lidmi, kteří ho neznají a je jim de facto lhostejný.
Ožralých rváčů s kudlou se tu nebojím, zas tak moc jich není a je to spor jeden na jednoho, se slušnou šancí. Spíš mám obavy z valícího se davu fotbalových "fanoušků" nebo hololebých de.ilů, to snad každý, kdo má v hlavě mozek.
Media tady mi spíš připadají, že se snaží islám prezentovat jako něco zcela neškodného, jen tu a tam se zanedbatelnými "výstřelky". Uvážím-li, co udělali korešiánci v USA, ani křesťanství není prosto rizikových jedinců, jen bych řekl, že je jich v něm nesrovnatelně menší percentuální zastoupení. Podle statistiky (ano, jsou lži, trestuhodné lži a třetím stupněm je statistika, to znám taky) nějakých 30 % muslimů nemá námitky proti sebevražedným atentátům. Mezi muslimy je mnoho slušných lidí, to nikdo nepopírá, obávám se ale, že při správném podpíchnutí s poukazem na prorokovu historii by se mezi nimi dokázalo vyrojit neskutečné množství fanatiků s rudem před očima.
Nesymaptické a arogantní hlupáky jsem potkal leckde, ale někoho, kdo uvažoval o tom, že by bylo lepší, abych nežil, jsem potkal zatím jen v muslimistánech. Jinak tvůj úhel pohledu není špatný a osobně ho pokládám za akceptovatelný, jen se domnívám, že ve skutečnosti není negací toho mého a domnívám se, že na svůj úhel pohledu mám plné právo.
To, co se řešilo tady je otázka, má-li stát Izrael právo na existenci a přizná-li se mu toto právo, má-li se nechat bez odporu převálcovat od muslimů, nebo je mu milostivě povoleno se bránit, ale nesmí to být moc účinná sebeobrana. Když se podívám na mapu průběhu Šestidenní Války roku 1967, troufám si tvrdit, že tehdy podal Izrael vynikající výkon. Občas se mi zdá, že sousedé tu a tam potřebují připomenout, že těch výkonů je ještě schopen, tak ať neprudí...
Jenže tenhle názor není politicky korektní, stejně jako není politicky korektní, když řeknu, že Arabové slušné a mírumilovné jednání považují za znak slabosti a na slabost že reagují podobně, jako hyena na zraněnou nebo nemocnou zvěř...